söndag 12 februari 2012

Last supper...

Herreguuuud vad jag har G O F F A T såhär på kvällskvisten.. Köpte mumsmums, chips, dipp, läsk som jag inte druckit på jag vet inte när.. Åh det var SÅ GOTT!!!! Men de var det absolut sista, innan sista april, samma sak med alkohol. Blir ett glas rött ibland till maten men det är ju bara bra för hjärtat ;) hähä.. Nej men ska helt hålla mig borta från allt det onyttiga nu.. =) Inte för att jag käkat speciellt mkt onyttigt dom senaste veckorna, men mår så sjukt mkt bättre utan...

Har en app som heter livsmedelsdatabasen, den är as bra kan man se vad allt innehåller också, typ protein, kolhydrater, fett osv.. Ska kolla igenom den sen och lägga upp ett matschema med varierade rätter, kanske hittar något nytt jag kommer gilla....

Nu blire lite läsning, sen hopp i säng. Blir träning imorgonbitti, förhoppningsvis. Är så sjukt stressad med allt plugg just nu. Ska ju opas nästa vecka så måste ligga i lite nu eftersom jag kommer vara handikappad sen.. haha!


Och nu är det bara 10 dagar kvar tills mina älsklingar kommer.. Snow och Richard. SOM jag LÄNGTAR efter er, helt obeskrivligt.. Ska kasta mig i hans armar på flygplatsen och pussa ihjäl han!

Sovgott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar