onsdag 2 januari 2013

2013 will be my year

2012 var kanske inte det bästa året jag varit med om, Men dem sista månaderna mot slutet har jag mått så fruktansvärt bra och allt har gått så bra. Det har verkligen gått i rätt riktning! Därför känner jag att 2013 kommer bli sååå grymt!
Jag sätter inte upp några nyårslöften förutom att bara fortsätta med de jag gör just nu. Slita på gymmet, göra bra ifrån mig i skolan, älska min richard, umgås med mina fina vänner,.. vara glad, lycklig och mycket mer.

Nu känns det också väldigt skönt att jul, mellandagar, nyår osv är över. Det har varit stressande men också otroligt mysigt! Nu är det back on track, de här året är mitt år!

“People come, people go – they’ll drift in and out of your life, almost like characters in a favorite book. When you finally close the cover, the characters have told their story and you start up again with another book, complete with new characters and adventures. Then you find yourself focusing on the new ones, not the ones from the past.”

Pussss! :)


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar