lördag 26 januari 2013

3 months progress

Nu har det gått tre månader sen jag började stenhårt med träningen, eller ja lite mer, kanske någon vecka, men jag e ju så jäkla dålig på att uppdatera.. :(
Som ni ser har det verkligen gett resultat. Jag e sjukt nöjd och hoppas jag kan inspirera andra till att det faktist inte är helt omöjligt att få den kroppen man vill.

Jag började med att räkna kalorier dem första 5 veckorna, sen hade jag i princip koll på vad jag stoppade i mig. Detta gjorde jag också för att bli mer motiverad då konturerna började komma fram. Under dessa veckor blev det ingen potatis, pasta, socker, godis, chips, osv det var riktigt strikt. Det var skit tufft i början, men efter två veckor gick det hur bra som helst.
Nu vid jul och nyår har det blivit lite slarv, men det får man unna sig, och just nu tänker jag inte så jätte mkt på vad jag stoppar i mig, utan jag fokuserar på att bygga muskler tills jag ska börja räkna kalorier igen vid mitten av februari fram till sommaren för att få en riktigt tonad och snygg kropp.

Då kommer jag däremot vara mycket bättre på att uppdatera bloggen, eftersom det är så många som frågar mig på instagram hur man gör med att räkna kalorier, få en tonad kropp osv. Det är lättare att skriva ut precis hur man gör, när jag gör det själv. =)

Ja ska försöka lägga upp två videofilmer från vårat ryggpass häromdagen, hoppas det går =)

Nu ska jag vara lite social, richard fyller år imorgon så ikväll ska vi gå ut. Shit har inte varit ut på evigheter alltså. Men för mig blire alkoholfria drinkar då jag inte längre dricker alkohol. =)

Ha en trevlig helg. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar