tisdag 22 januari 2013

I am back on track!!! O jag tar studenten!!!

Jag är klaaaaaar med skolan!!!!!! Det känns så jäääääävla skönt. Jag är så lycklig, så nöjd, ja finner fan inga ord.
Igår när mailet kom att min lärare rättat matteprovet trodde ja att jag skulle spy och svimma på samma gång. Jag trodde aldrig jag skulle fixa matten, de e inte min starkaste sida, but i did it!!!!!!!!!!
Woho!!!!!!!!!

För att övergå till något annat jag är så jävla madda fakking glad över är att benpasset idag med macce var GRYMT!!! Jag är back on track och kan efter fleeeeera veckors vila pga höftproblem ÄNTLIGEN göra vanliga squats och utfall igen. Jag tog tillomed 2 personbästa i utfall och i squatsen kom jag upp i 55kg, dock inget pb, men ja ska börja lungt så jag känner att höften hänger med! Men de kändes så jäkla bra idag, är så glad!!!! Hoppas de håller i sig nu och att höften jobbar med mig!!!

Iallafall fick ja hem papper idag så ska på röntgen på måndag, ska bli skönt o få de överstökat så jag får veta vad som e för fel på min nacke.

Har inte så mkt mer att säga just nu o e sjuuukt trött så tänkte lägga mig nu.
Slänger upp en miljard bilder istället. Träningen går braaaa nu ;) hähä
Puss





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar