lördag 5 januari 2013

Only the weak give up

Den här veckan blir de fokus på cardio, ska försöka gå vid lunch och sedan på kvällen. Måste vila min axel som har bråkat med mig i typ två veckor, har krigat in i det sista nu och känner att jag verkligen behöver vila den. Men de skadar inte med cardio, jag ligger ändå lite efter med den :)
Ska till kiropraktorn på torsdag så då får jag förhoppningsvis veta vad de är för fel. Hon ska även kika på min höft, bröt ju den för ca 4 år sedan och den är fortfarande inte helt bra. Ibland kan jag inte köra ett ordentligt benpass, bland annat squats och utfall uteblir eller med låga vikter istället, vilket är synd för de e bland de bästa jag vet.

Igår körde vi ett riktigt bra ryggpass, nytt PB i t-bar row 35kg x12 plus vad stången väger, kanske 10kg?? Sjukt nöjd iallafall.
När ja först började med den för 5 veckor sedan så hade jag max 15 kg, så de går framåt ;) fick dock ingen bild, ska ta de nästa gång :)

Alla nyårslöftare börjar rulla in på gymmet också, men om två-tre veckor är dem borta hahaha.

Just ja, fick hem nytt proteinpulver idag också. 4kg vanilla pear, rekommenderar verkligen det till dem som är lika kräsna som mig, alla andra smaker smakar bajs, speciellt efter typ 5-6 gången man druckit det. Vet inte hur många gånger jag spytt upp min proteinshake haha. Sen beställde ja också mintchoklad 1kg och lemon yoghurt 1kg , hoppas dem e goda :)

Nu blire plugg sen iväg och köra cardio :)
Pusss







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar