söndag 13 januari 2013

Skön helg

I fredags va jag hos sjuklingen elika på myskväll, vi kolla film o åt massa gott o myste med hennes underbara katter. Ja o rich vill också ha, men vi får inte ha katt i lägenheten så de suger, vi får vänta tills vi köpt eget place :)

Igår så hade ja o rich myskväll, de va längesen vi va han o jag bara en hel dag, de behövdes verkligen. Ja har alltid så mkt för mig o är knappt hemma, måste försöka ändra på det lite.

Idag så körde jag biccar o axlar med carla, gick sjukt bra.

Dock har ja ju lite tråkiga nyheter. Va hos kiropraktorn o tydligen är jag inte helt bra i kroppen sen trafikolyckan så imorgon måste jag ringa försäkringsbolaget och ta upp mitt ärende igen, vill inte riktigt gå in på vad som hänt... :(
Jag kommer iaf fortsätta att träna på i vanlig ordning annars kommer jag aldrig bli bra. Dock måste jag börja gå regelbundet på behandlingar,... :/

Nu ska jag sova, imorgon kommer jag ha två vovvsingar här, chippen som jag brukar vara dagmatte åt, som jag saknat honom:))) och en till liten kille som heter melwin, som också är en dvärgcollie. Sååå kul :)

Natti natt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar