onsdag 9 januari 2013

Legs and ass

Körde ett rikigt bra benpass idag tillsammans med jenny!! Heeeelt öm och benen kändes 50 kg tyngre, haha så jäkla skön känsla!!! Jenny ville spy och grina på samma gång så jag var nöjd, mission accomplished ;) haha!
När vi var klara så hjälpte jag elika med hennes benpass, de blev väldigt intensivt då jag precis kört, men hon va så duktig och en stor förbättring med utfall och squats sen förra gången :)

De va också mitt andra ben/rumpass på fem veckor. Så jag tar de ganska lungt i squtsen nu tills ja känner att jag är stark i höften igen. Dock får ja låta bli utfall ett tag till :( tur de finns annat o köra sålänge.

Imorgon ska jag till kiropraktorn, hoppas hon har något bra o säga. Min axel börja också helt plötsligt att bråka med mig för ca 2 veckor sedan. De gör inte sååå jätte ont under axel och ryggpass, eller jag tar väl smärtan också eftersom jag e så jäkla ivrig och inte pallar vila haha, men de gör faktist mer ont om jag är stilla och kall.
Jag håller iaf tummarna att jag inte behöver vila utan att hon kan knäcka bort ellwr massera bort skiten haha :)

Nu e jag så jäkla slut så jag knappt pallar hålla ögonen öppna.
Hörs.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar