lördag 29 september 2012

One step closer everyday

Åhhhhh, hade skrivit ett jätte långt inlägg så ba pooff så dog min mobil och allt va borta. Ibland hatar jag min iphone sååå mkt. Funderar på att byta till samsung fsktist, hört mkt gott om den.

Iallafall så pratade jag med far min flr en stund sen och försökte planera körtimmarna. Det ser ut som så att jag kommer åka upp dit varannan vecka och köra och den veckan jag e här ska jag köra med en utav richs kompisar. Har ev två st till jag ska köra med, men ena fick indraget körkort förut så måste kolla upp det närmare på måndag. Men har iaf betalat ansökan om att pappa ska vara min handledare idag, och han behöver heller inte gå utbildningen igen då han redan gjort den förut så de e bra. Sparar jag in lite pengar :)
Jag är så jäääääkla STOLT över mig själv att jag lyckats spara ihop till körkortet på bara 2-3 månader, de e riktigt bra gjort, speciellt när de gäller mig. Jag har en förmåga att spendera mina pengar på lite allt möjligt och lite onödigt, haha. Jag tror också att det är en GOD förutsättning om man har en budget och eventuellt lite utöver det så man vet att man har pengarna så man inte bara ger sig in i något och sen står där och inte kan betala extra lektioner, bensin osv om det behövs, de blir lätt då att man halkar efter..

Har precis ätit en sjukt god middag men min älskling. Kycklingfilee med klyftpotatis och tzatziki. Mumma. Vi skulle egentligen åkt på födelsedagsfest i sthlm men jag är superdålig och råkat smittat richard på vägen, så de blir bara myskväll för oss. Lite tråkigt kanske med tanke på att jag legat inne i en vecka så vill helst ut ich göra något, men hälsan går före.
Vi sitter å kollar möbler och pratar hur vi ska inreda, vilken säng osv. Vi e så exalterade, ha ha. Vi längtar som fan och pratar om det varje dag.
Vi har det så jäkla bra tillsamans, bättre än nånsin och det är så sjukt, trots dem hårda tiderna vi haft ibland under snart våra 4 år tillsammans så har våran kärlek varit så stark att vi klarar vad som helst. Vi har verkligen satt kärleken på prov men verkligen inget kan komma emellan oss. Har man viljan och har man äkta kärlek så klarar man allt. Han är min one and only och jag är lyckligare än nånsin!! :)

Tänkte slänga upp ett hårinlägg imån och visa vilka produkter jag använder. Dem som följt mig ett tag och i mina gamla bloggar vet ju att jag ibland haft otur med håret. Men nu har jag äntligen fått tillbaka kvaliteen och tjockleken, herregud de e så tjockt oc fint, ska bara växa lite mera sen är jag helt nöjd. Men tro mig, de har inte varit gratis. Men de får man räkna med om man vill ha fint hår. Vem vill gå runt med slitet och poröst hår, inte jag iaf. Och många eller nästan alla tjejers dröm är att ha fint hår så jag delar gärna med mig av det jag använder :)

Sen kanske många inte har råd, det hade jag egentligen inte men jag drog istället in på andra saker och tog mig råd till det jag ansåg vara viktigt för mig. Handlar lite om att prioritera :)
Och för guds skull, håll er borta från hårförlägningar!!!!! Det är bara en tillfälliglösning men fyyyyfan vad de sliter, mer än vad man tror.

Nu ska jag krypa upp i min älsklings famn igen.
Ha en trevlig lördags kväll. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar