fredag 21 september 2012

Aktiv dag

Klev upp imorse halv 8 och drog med zoe på en 30 min pw sen var de bara å sätta sig på cykeln å hämta lillvovva. Sen bar de av till stan för att jobba lite, sen hem och sen till rickomberga för att lämna lillplutten igen. Känns hitills som att det ända jag gjort är att sitta på cykeln idag. Räkna ut och totalt 150 min har jag cyklat idag, ha ha, o klockan är knappt tre.
Nu har jag druckit min pwo och ska ut på en jogging tur. Har dock blivot rådad att ta de lungt för att jag fått bubblor i ena lungan, eller de kommer och går, men bara på nätterna, känns skit skumt.
Men en liten runda skadar nog inte, inån blire vilodag :)
Just ja, frullen imorse blev gröt med kanel, mjölk och äppelmos, ett ägg och en smoothie. Gottigott gott! Sen till lunch blev det keso med kycklinggryta och en halv avokado.
Ikväll vankas de tacos hos brorsan, muuuums.
Den till vänster är min pwo, den är verkligen as bra men smakar skit och tabletterna till höger har jag precis börjat med. :)
Hörs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar