måndag 24 september 2012

Körkort

Hajjjjj!
Jag e pissdålig, världens halsont och feber till o från. Ringde läkaren idag och fick en telefontid men dom ringde aldrig tillbaka, bu:(
Jag kan inte minnas sist jag var sjuk, jag e ju fan aaaaldrig sjuk nuförtiden. Hoppas jag är bättre inom ett par dagar, kurerar mig med halstabletter och te med honung, c-vitamin och alvedon.
Önskade jag hade baby som kunde pyssla om mig, stoppa om mig i sängen och klia mig i håret, haha nejdå:p
Positiv inställning så är jag frisk som en nötkärna snart :D

De här med körkort har varit ett big frågetecken för mig i flera år. Jag har aldrig riktigt behövt ett, men känns som de börjar bli dags nu, eller rättare sagt de e dags nu. Jag har lagt en budget och har även sparat ihop till en dubbel budget, ifall att, bensinpengar behövs ju tex osv... Jag könner att jag vill veta att jag har pengarna innan jag blrjar annars tar de väl ett år innan jag kommer få körkortet om man ska ta en körlektion här och en körlektion dör osv, ja ni fattar. Så nu när jag sparat ihop pengarna känner jag mig redo, haha e fan pirrig. Skickade in ansökan idag och ska göra syntestet i slutet på veckan om jag är bättre så. Sen börjar det :)
kommer dock inte säga när mitt teoriprov eller uppkörning är för då får man bara ännu större press på sig :p så de får dyka upp här sen som en överasskning. Jag vill ju helst ta körkortet innan årskiftet, men tror inte tiden finns av dom jag ska köra med, alla pengar vill jag ju inte lägga på körlektioner, vill ju kunna köra massa privat också. Time will tell ;)

Nu ska jag lägga mig o läsa, prov i veckan. Och nästa vecka börjar jag en ny kurs, nämligen sociologi. Wii kul :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar