fredag 28 september 2012

Parkas jacka

Tog mig upp ur sängen och släpa mig ner på stan tokförkyld och lock för ena örat så jag hörde typ inget. Gick och gjorde syntest hos synsam till körkortet, gick galant och hade bra syn. Dock kom jag därifrån med ett par läsglasögon för jag får så jävla ont i huvudet när ja sitter vid datorn eller läser en bok, texten börjar typ flytta på sig. Så sitter med dem nu faktist å de e riktigt behagligt.
Handlade också en parkas jacka på stan, så jääääkla nöjd. Har letat länge efter en sådan men ingen har fallit mig i smaken. Men nuså, fick jag med mig en as snygg och bekväm hem. Sen passa jag på å köpa en halsduk ochett pannband. Kan typ inte ha mössa för jag har så litet huvud så pannband passade bättre :)
Sedan köpte jag ockaå nya träningsbrallor:)

Nu ska jag slänga mig framför en rulle å plugga lite. Och hoppas att det sker ett under och jag är frisk inorgon.

Trevlig fredagskväll. Pusss

Nu ska jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar