onsdag 26 september 2012

Blöööööt

Upp imorse halv 8 för att cykla och hämta chippen. Tittar ut och de regnar lite smått, klär på mig men skippar regnkläderna för så mkt regna de inte. Så fort ja kommer ut och börjar trampa iväg så bokstavligt talat ÖSER det ner. Där cyklar jag ända bort till rickomberga och sen hem igen, 40 min ute i regnet. Jag såg ut som chippen när jag väl kom in, som en blöthund! Jag vred ur ALLA mina kläder. Sen tog jag en lång o varm dusch och sen åt jag en gooood frukost.
Havregrynsgröt m äppelmos, kanel o mjölk. En halv smoothie, ett ägg. Nu sitter jag och dricker tee med honung och hoppas jag inte blir värre efter att jag var ut i detta väder. :(

Zoe ligger fortfarande o knoppar och jag tittar på desperate housewifes of atlanta, kass serie men kan ändå inte låta bli. Funderar på att slumra till några minuter, fick inte så mkt sömn inatt tråkigt nog.

Jaja,
Ha en bra onsdag. Puss

Just de, lyssna på låten nedan. Hörde den i filmen dark shadows, sjukt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar