torsdag 20 september 2012

Inspiration

Tänkte börja blogga lite igen, eller mer ha bloggen som typ ett anteckningsblock pga min träning så jag vet vad jag stoppar i mig och hur mkt jag tränar osv, ja ni fattar.. Kommer vara helt ärligt så stoppar jag i mig donken, kebabrulle och pizza samma dag så kommer jag skriva det :p men sen kommer de också skrivas lite om min vardag och sånt.. Så samtidigt som jag har detta som anteckningsblock kan jag också inspirera andra :)
Lägger upp lite bilder som får igång min motivation. Skulle nästa dö för dessa koppar. Jag är ingen fantast av victoria secret kroppar med smala ben och tok smala armar utan de ska vara mycket muskler, inte överdrivet dock :p

Som sagt kämpar på med träningen och har kommit igång med joggingen igen nu också, as nice. Sprang 40 min idag utan att stanna och prata i telefon samtidigt, ha ha :)
Sen blev de 200 situps och 80 armhävningar samt en lång stretching.
Nu sitter jag och käkar min egengjorda sallad med lätt rhode island sås till, sjukt gott.
Just ja, är ju hundvakt om dagarna nu åt en jätte söt liten krabat. Så jag cyklar från ulleråker, bor hos zoe just nu tills jag och richard ska flytta till våran egna tvåa i stan i december, iallafall cyklar från ulleråker till rickomberga halv 8 på morgonen fram och tillbaka och sen lämnar han igen vid ca halv tre om dagarna. Har han i korgen och att cykla fram o tillbaka tar väl ca 40 min varje gång så de e bra motion :) detta har ja nu gjort i lite mer än en månad och e fan glad att jag är dagmatte. Kommer upp i tid, går upp 7- 7.15 varje dag istället för att sova till typ tolv som jg gjorde varje dag förut. Haha.

Nä nu fåre va slut babblat, ska glo lite tv sen sussa :)
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar