måndag 24 september 2012

Drömmer mig bort

Ligger o läser träningsbloggar, försöker mata in så mycket som möjligt. Så kul att lära sig nytt :)
Räknar dagarna tills jag och richard flyttar, det ska bli såååå mysigt!!! Längtar! Drömmer mig bort i alla dessa möbler och inreda det som jag vill göra. Ååhhh!!! Köpa ny säng, det ser jag framemot.

Haha va kul. Jag smittas tydligen av mig. Efter att jag skickat in ansökan om körkortstillstånd så ska nu zoe också börja köra,.. :)

Längtar tills jag börjar köra, tror det kommer gå skit bra, plus jag har ju lätt för och lära mig nya saker :) ett problem kan bli teorin, men ska plgga stenhårt till det! :) allt har ju gått bra i skolan med höga betyg så egentligen ska väl inte teorin vara några problem? :p ha ha.

Ligger med världens huvudvärk och halsont så borde sova. Ska kika lite mer internet, sen sussa:)
Nattiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar