måndag 23 april 2012

Smoothie och LCHF

Alltså jag bara ääääääälskar mina smoothies.. Så jävla goda :)

Men nu har jag bestämt mig för att börja med lchf så jag måste byta ut min frukt, buhuuuu..

Satt igår kväll och hittade massa recept som verkade as goda. Min bror och hans tjej har precis börjat med det och dom gillar det verkligen. Dom lagade lchf tacos igår och det va tillomed godare än vanlig tacos, speciellt vitlökssåsen dom hade till:)

Så nu i veckan blire och laga massa nytt och gott. Ska tillomed för första gången laga eget bröd, haha hejja hejja..
Jag ska ju dessutom laga trerätters på torsdag till mig o richard, undrar om han vill ha något med lchf, eeehhhh skulle inte tro det. Får försöka lura han lite ;) nejdå, men eftersom jag nu vill börja med detta är han så illa tvungen att äta av maten också, haha!

Sen har jag också lagt upp en budget, vad jag får spendera i veckan på mat och annat. Jag har ganska.. lätt att kasta pengar omkring mig. Speciellt på helt onödiga saker, men detta kommer faktist i perioder. Ibland slösar jag som fan och ibland snålar jag på varje krona.
Men nu måste man spara till sommaren så man kan göra massa kul :D eller hur!!

Jaja, nu ska jag städa lite. Blir träning ikväll om jag inte blir allt för sen in till stan. Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar