fredag 13 april 2012

Fredagsmys!

Har suttit och pluggat i flera timmar medans Richard har kollat på någon serie.. Fick mycket gjort och hoppas jag kan skicka in det ikväll, ligger lite efter :( Men jag vet att jag tar igen det snabbt... Det har jag ju satt mig på prov förut, haha.

Har precis lagat en sjukt jävla god och väldigt sen middag. Det blev potatisgratäng med ost och olika kryddor som Richard gjorde iordning och jag stod för att marinera kottletter och göra en brun/rödvinsås. Det vart så gott så jag dog! Jag hade även på lite pepparrot på köttet så de smälte, muuuums! Kanske inte ser så tilltalande ut på bilden, men de var såååååå gott!!

De e lite kul, jag har alltid hatat att laga mat, jag har i princip hellre diskat, men nudu.. Jag e fan kung på att laga mat, nu e de helt plötsligt skit kul.. Haha!

Nu ska vi se nån film som heter Hugo sen bara mysa och gosa hela kvällen!

Ha en Trevlig fredag! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar