måndag 23 april 2012

Lördagsmys med min sinca

Ja... I lördags så skulle vi ju åkt till sthlm men vi ändrade oss i sista sekund och bestämde oss för att ha myskväll istället.. Vi käka lunch/ middag och fika på årummet, jätte mysigt.. :) sen tog vi bussen till gränby centrum och köpte naglar som vi kunde dona med på kvällen... I kön bestämmer vi oss för att gå ut ändå, haha.. Orka.. Jag skyndar mig hem, sminkar om mig, josse går hem till sig. Jag börjar pimpla lite vin och sen dyker hon upp. Vi fastnar helt med naglarna och allt skitsnack, så vi skippade utgången ändå... Haha!

Det blev ändå en sen kväll och igår sov jag sjukt länge.. Pallra mig upp och gick till gymmet vid 4 sen tog bussen till min brorsa där jag är nu. As skönt att komma ut lite på landet :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar