lördag 28 april 2012

Mitt bästa

Pluggar och äter oliver, som är mitt absolut bästa. Har i måååånga år totaldissat det men nu för några månader sedan så prova jag o fastnade helt!!! Det är ju såååå gott!!!

Kolla igenom bloggen o såg att jag är sjukt dålig på att lägga upp bilder på mig själv, var bara mat, träning, mat träning men ingen cajja! Ska bli bättre på det..
Har precis lagt upp ett schema vad jag ska göra varje vecka inom kost och träning, ska bli spännande att se om jag kan hålla det :p
Jag har ett mål på en kropp och den ska jag fan ha. Dock så har ju min op satt lite käppar i hjulet för mig så jag kommer nog inte kunna ha den kropen till beach 2012 men 2013 så kommer jg det ;) om inte jorden gått under förståsssss.. Nee ska inte va sån.

Trevlig helg puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar