torsdag 26 april 2012

Mästerkocken ;)

Idag har jag hållt till mestadels i köket känns de som, haha. Lagade nu på kvällskvisten lchf pannkaka gjort på kokosmjöl, creame fraise och annat till mig o richard, o till det hade vi grädde och frysta blåbär som jag mixat. Mycket gott, OCH första gången jag inte ser gravid ut efter jag käkat pannkakor. Min mage brukar puta ut så sjukt mycket o göra ont., men inte nu!! Wiii...

Som, ja dom flesta vet, så bor inte jag o rich ihop utan jag bor inneboende mitt i stan o han hos sin mamma. ( vi håller dock på att kolla lägenheter nu i sthlm) Iallafall, killen jag bor med ska också börja med lchf, och jag lagar som ett storkok till honom en gång i veckan i utbyte mot lägre hyra, vilket är sjukt värt. För de första för jag får billigare o det tar inte så lång tid och för det andra att jag LÄR mig laga mat som jag typ aldrig gillat att göra.. O det sjukaste är att han har älskat mina storkok sen första dagen jag flyttade in här.. Det kanske finns en liten mästerkock i mig trots allt. ;) Men för att komma till saken, han börjar ju med lchf också så då lär jag mig att göra lite andra rätter, för jag har haft lite knepigt att hitta något jag vill göra, antar det är brist på fantasi i hjärnkontoret, men nu får jag exprimentera lite :)

Nu börjar this is england på tv, den kan man absolut inte missa.
Just ja, se inte filmen grey, den började as bra, men har det skevaste slutet ever, förstörde typ hela filmen... Suck.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar