lördag 28 april 2012

Pokerkväll med vin o öl.

Halooooo bloggen ;)

Igår hade vi en as trevlig kväll. Spela poker, drack vin o corona med två av Richards kompisar. Jag vann dock inte denna gång, men jag kom tvåa och slog ut richard så jag var nöjd, hähä!
Sedan gick vi som vanligt till vårat favvohak hijazz dryck, de e så sjukt mysigt där. Drack ett glas vin och åt massa goda oliver. Kom sedan hem, kolla på en halv film med baby sen somna.
Och nu sitter jag på den här jädrans trampcykeln på actic efter att ha varit och inhandlat lite nya träningskläder ;). Träffade mamma här också, kul att hon har kommit igång :)
Efter detta blir de plugg hela dagen, guuuuud så kul. Blö!
Nu finns jag förövrigt också med på mediahelp.se som administratör ;) hehe! Glad cajja!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar