tisdag 15 maj 2012

Svårt val

Ibland e jag så jävla glömsk, läs ofta! Jag har en kalender plus en kalender i mobilen som jag skriver allt i, ändå så glömmer jag bort och kolla eller bara trycker bort påminnelsen.. Gah, jag måste bättra mig. Missade två räkningar, jag brukar aaaaldrig glömma sånt, och jag brukar oftast betala på en gång så jag slipper sånt sen. Tur de inte hade hunnit passera sista datumet....
Ligger i sängen efter att ha plugget hela jävla kvällen.. Mmmm jag är less!! Ligger nu i richards jävla trånga säng å ska sussa medans han spelar diablo. Jag dör inte, nu får jag faktist vara lite ifred.. Ingen som ska nypa mig i rumpan eller dra ner brallorna på en hela tiden.... Fast... Kommer nog sakna de om några dagar... Haha!
Men iallafall för att komma till saken.. Jag har ju den feeetaste utväxten, ombre? Heter de så nu förtiden? Iallafall väldigt inne just, som att jag bryr mig.. Jag vet dock inte om jag ska slinga eller bara låta håret vara, jag har ju naturliga slingor redan och håret kommer ju ljusas upp i sommar.. Men fan, jag vet inte.. Richards mamma tycker jag ska slinga, richard säger nej.. Vad säger ni? Jag tänker samtidigt på kvaliteen o ha mitt egna ofärgade.. Jag veeeet inte. Jävla ilands problem, godnatt. Prov imån önska mig lycka till, kommer gå åt helvete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar