söndag 20 maj 2012

Jävla träningsvärk?!

Alltså seriöst, jag tror jag fan fått inlammation i benen. Det blir bara värre och värre, kan inte gå upp trappor och knappt ta mig upp från en stol... Det gör så ont att jag vill gråta eller bara slå nån på käften. Nej men seriöst, det känns verkligen inte som träningsvärk längre för det gör ONT bokstavligt talat!!! Känner jag inte nån skillnad tills imorgon blire o ringa doktorn. ( bara för det är jag helt återställd imorgon, haha)
Vill ju kunna gå på stan och har massa ärenden jag måste göra, men kul o gå på stan när det ser ut som att man blivit våldtagen i arslet.. Buhuuu :(

Förövrigt haft en sjukt trevlig kväll med min kära pojkvän o hans mor. Vi gjorde egna hamburgare och grilla på ballen.. Så jäkla mysigt!

Nu ska jag sova, har fått mkt gjort med plugget idag också och ligger inte längre efter, wiho!! Läser just nu turism, as kul faktist.. Fick mvg på första provet idag också, hoppas det fortsätter så :)

Nattifnatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar