måndag 14 maj 2012

Boka tid för naglar

Direkt när jag är färdig med plugget ska jag unna mig själv och boka tid för naglar.. Jag som annars brukar ha väldigt långa och fina naglar, men de kommer i perioder då jag biter av dom.. :( typ som när jag är stressad, så dom rök häromdagen, haha. Biter ju så jävla långt ner att jag får sår.. Ja jag vet att det är lika äckligt som att slicka på en toastol, men kan inte hjälpa det :( ska boka tid på perfectly polished då, en tjej som har det i salabacke.. Blev sjukt nöjd sist jag var där, hon e verkligen sjukt nogrann!!!
Sen längtar jag efter såhääär långt hår som på bilden nedan. Min senaste hårförlägning... Jag vill ju ha igen, men min frisör rekommenderade INTE det med tanke på mitt redan tjocka hår, plus att mitt hår börjar äntligen återgå till sin normala kvalitee efter alla mina expriment, haha, så bara jag sparar ut så får ja mitt drömhår.. Men de tar ju sån tid.. Kan nån komma på nått serum som gör att håret växer fortare, pliiiiiiizzzz!!?!?!
Sen måste jag tatuera min arm också.. Ojoj mkt nu, jobbigt:p haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar