måndag 14 maj 2012

Längtar efter semester

Häromdagen bokade vi resan till kreta. richards släkt med sina respektive åker dit varje år. Vi har dock missat två år, men nu i juni bär det av dit igen :) ska bli superkul och framförallt härligt med sol, blått vatten och bara koppla aaav! Först tänkte vi åka någon annanstans för vi vill vara lite för oss själva, plus jag vill se något nytt. Men den här resan var så billig så jag har råd att göra en till i sommar vilket är ju sjukt bra!
Har stått framför spegeln idag och testat alla mina nya bikinis, den på bilden är en utav mina favvos, lägger upp flera sen:)
Fick mitt nya skal häromdagen också, rosa och väldigt praktist då man kan ha sina kort i den typ när man går till krogen eller liknande :) jag hatar tt ha en fet plånka med mig så den här blir perfekt för mig.

Nu måste ja fortsätta plugga.. Gah, gör ju inget annat.. Men så blire när man skjuter upp på allt och jag som lovade att bättra mig sen förra gången det blev såhär.. Jaja, ibland lär man sig inte utav sina misstag,haha! Man ser tydligt mina svarta ringar under ögonen!! Har inte ens tid för träning, :(

1 kommentar:

  1. Jag har också provat bikinis vid spegeln, fast igår ;) wiheeej, kul det ska bli!

    SvaraRadera