onsdag 16 maj 2012

Jag föll för grupptrycket...

Tjiii fick jag. Fick hem Xlash idag, får se om den är så bra som alla säger..... Börjar ikväll, ska ta förebilder och lägga upp så man får se om det verkligen gör nån skillnad...

Igår satt jag uppe hos richard till 3 medan han spelade, mm nörd. och pluggade, jag började grååååta för jag har aldrig känt mig så osäker på ett prov förut.. Haha, nörd jag med skulle jag säga. De blev inte många timmars sömn, sitter framför datorn kl 8 och e redo att göra provet, så ringer min lärare o måste skjuta på de till kvällen.. Jag gick runt å var nervös heeela dan o kvällen tills ja sätter mig framför datorn för ett möte med min lärare på skype och det går så sjukt bra. Han var så imponerad och han sa så fina ord. Jag har ju haft honom i 3 ämnen innan så han vet lite vad jag går för. Jag fick MVG, i natur B utan tvekan och han såg framemot att läsa mina prov sen när jag börjar med biologin.
Jag blir såååå GLAD av sånt här, jag som annars är så jävla less på plugget men detta gör mig bara mer taggad!!! :))
Imorgon börjar springturerna ute, wii. Nu har det gått tre månader sedan operationen och jag kan fan inte vänta längre :)
Är hos mamma nu, har hjälpt henne installera nya boxen och käkat god middag med fisk. Mums.
Nu tv och SLAPPA, de e jag värd. Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar