fredag 4 maj 2012

LMFAO på cafe opera

Var ett tag sen jag skrev.. Har inte riktigt haft tid efter valborg...:/ iallafall så är RED FOO från LMFAO idag på cafe opera.. Och jag missar det.. :( har så sjukt mkt plugg att stå i satt jag känner jag måste hoppa den här kvällen.. Nyss ringde richard också, inte hört nå från han på hela dagen., men han hade fullt upp med artisterna o massa sånt så kan tänka mig att han inte riktigt har tid då, jag e van :)
Just nu va han på gröna lund och de va tydligen sjukt mkt folk där... LMFAO spelar ju där innan.. Kul o va ute en dag som denna.. Brrrrr, kallt!!
Har precis lagat en gooood lchf middag :)) blev kyckling gryta med massa gott i som gul paprika, champinjoner, ajvar relish, turkisk youhurt, lök, vitlök, svartpeppar, soja, ingefära och massa annat, sjuuukt gott!!!!
Ska lägga ut lite recept sen, många har hört av sig om maten jag lagat, framför allt brödet, så jag slänger upp något i ett annat inlägg;)
Nu blire plugg. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar